zaterdag 13 februari 2016

Voor een lief klein meisje.


Het was weer even geleden dat ik een babykaartje gemaakt had, en eigenlijk is het zo leuk om te doen. En zeker nu met de nieuwe diertjes van Eline en het mooie papier erbij.
Maar toen ik een verzoekje kreeg van mijn nichtje om een kaart te maken voor een meisje wat geboren ging worden had ik de nieuwe spulletjes nog niet.
Achteraf had het wel gekund, want het kleine meisje heeft lang op zich laten wachten.
Afgelopen donderdag was het zover, en het allerbelangrijkste is natuurlijk altijd dat alles goed is.






Collectables: COLL1313 Eline's baby (wiegje)
Collectbales: COLL1381 Ooievaar en stempel
Collectbales: COLL1385 Schaapje
Collectables: COLL1387 Eline's baby
Craftables: CR1225 Hart
Craftables: CR1254 Label
Creatables: LR0217 Tekst en speld
Creatables: LR0305 Voetjes
Papier: Pretty papers bloc: 
PB7041 Hello sweet baby,
PB7047 Peache en mint

Roosjes,
Plaksteentjes,
Lint,
Waxkoord.


Liefs,
Yvonne.


8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en schattig kaartje, Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattige kaart Yvonne!
    Jammer dat je niet op tijd de nieuwste spulletjes binnen had, maar deze blijven ook erg leuk hoor! Het is in ieder geval een plaatje om naar te kijken.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aghhhh wat een dotje! En liefff die roze wangetjes! Beeldig kaartje Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel erg schattig kaartje! Ik vind je vorige Snoesjeskaart ook een dotje van een kaartje. Je maakt prachtige kaarten, dus ik ga je volgen. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel schattig babykaartje Yvonne...wat een mooie accentjes erop....TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig babykaartje, mooi dat grote hart. Je had dan nog weg geen nieuwe spulletjes maar deze blijven ook super.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super, schattig kaartje. Helemaal compleet met alles er op en er aan. Zelfs de envelop is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...