vrijdag 5 februari 2016

Marianne Design Challenge #146


Deze keer is het thema van de challenge: maak een kado-envelop met minimaal 3 artikelen van Marianne Design.
Ik heb hier al eerder een kaart laten zien die ik gemaakt had voor mijn zus.
Deze kado-envelop heb ik ook voor haar gemaakt. Ze had het liefste eurootjes voor haar verjaardag, ze wilde graag een mooie horloge kopen.
Dit bracht mij op dit idee.
In de kado-envelop zit een klein envelopje met......... een horloge die de tijd aanwijst van haar geboorte.
Op het label stempelde ik de tekst: alleen voor jou.
Om het geheel in stijl af te maken, een leuk bedeltje van een klokje.




Collectables: COLL1337 envelopje
Craftables: CR1234 klok met wijzers
Papier: Pretty papers bloc: Baroque PK9119, Rustic Wood PK9124
Label: Tiger
Lint,
Touw,
Waxkoord,
Bedeltje,
Roosjes.

Ik wil heel graag mijn nieuwe volgers welkom heten, heel erg leuk dat jullie mijn blog gaan volgen.
Dank je wel allemaal voor de leuke reacties op de kerstkaart met de hertjes.

Vind je het ook leuk om eens mee te doen aan de challenge?
Kom dan eens kijken op: www.mariannedesign.blogspot.nl
Misschien win je wel een leuke prijs.


Liefs,
Yvonne.



5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie cadeau envelop heb je voor je zus gemaakt. Wat gaaf om een horloge te maken en leuk dat je hem de geboortetijd van je zus gaf.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk gedaan! En wat een leuk modelletje is dat envelopje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie envelop heb je voor je zus gemaakt ...leuk detail is het horloge...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die is mooi. Heel leuk model (waar heb je die gevonden?) en stijlvol papier. En dat horloge..... helemaal te gek!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die is mooi. Heel leuk model (waar heb je die gevonden?) en stijlvol papier. En dat horloge..... helemaal te gek!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...