donderdag 15 februari 2018

52 weeks to Christmas...... week 7


Met dit plaatje heb ik nog nooit een kerstkaart gemaakt, hij bleef altijd over gewoon omdat ik hem eigenlijk niet zo leuk vind.
Maar om de serie compleet te maken moest hij deze keer wel meedoen.
En ik had er ook wat moeite mee om er iets van te maken.
Maar goed, hij doet mee vandaag met 52 weeks to Christmas.
Nog één plaatje te gaan en dan is mijn serie compleet.
Volgende week alweer een challenge bij 52 weeks to Christmas, dus het paardje, het laatste plaatje dus moet nog even geduld hebben.


Liefs,
Yvonne.

13 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig! Ik zou wel eens heel de serie willen zien!
    Mooie kleuren samen. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was precies al een tijdje hier niet meer komen piepen en daardoor heb ik zoveel moois gemist. Maar dat heb ik ingehaald, hier en daar heb ik een reactie achter gelaten. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eeen heel mooi kerstkaartje Yvonne,mooie vogel en de andere accentjes passen daar perfect bij...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vogel en papier zijn tijdloos, dus steeds te gebruiken en je heb er een prachtige kerstkaart van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien vind je het niet zo'n leuk plaatje op zich, maar het geheel is wel erg tof! En tja, het Dala Horse plaatje klopt niet helemaal met de challenge van volgende week. Laat het nog maar even op stal ;)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een leuk kaartje geworden hoor Yvon! Past goed bij de anderen van de serie! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Yvon, zo mooi die vogel. En prachtige papier. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje geworden. Best apart!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een heel mooie kaart, prachtig papier en die vogel past er helemaal bij ! Het moeten niet altijd de klassieke kleuren zijn hé ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. altijd leuk ! mooie zachte kleurtjes, geslaagd kaartje
    fijn dat je er (weer) bij bent deze week !
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een geslaagd kaartje geworden met dit plaatje uit de serie!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wij vinden het een leuk kaartje hoor Yvonne! Dat papier blijft ook prachtig!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. vind hem super geworden alles past mooi bij elkaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...