maandag 19 februari 2018

Er is er EENDJE jarig!


Afgelopen vrijdag werd onze jongste zoon 24 jaar.
Hij heeft niet zoveel met eigen gemaakte kaarten, alhoewel soms doet hij weleens een "bestelling"
Dat heb ik aan zijn vriendin te danken denk ik.
Ik vond het toch wel leuk om een kaart te maken voor hem.
Het hoort er gewoon bij vind ik.
Ik heb geprobeerd om er wat stoers van te maken, de cijfers zijn van hout.
Hij werkt bij Coolblue, dus ik vond het wel grappig om de badeend in die kleuren te maken.
Iets wat hij overigens zelf nog niet had opgemerkt.
Gisteren hebben we het gevierd, voor het eerst in hun eigen huisje.


Craftables: CR1375 basic vierkant
Creatable: LR0333 badeend
Stempels: KJ1701 geniet - joepie
Papier: PK9141 mixed media pastels
Houten cijfers: Action

Liefs,
Yvonne.

7 opmerkingen:

  1. Heey Yvonne,

    leuk kaartje is het geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje voor je zoon, proficiat!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart voor je zoon! Leuk bedacht die "cool bleu" eend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd. Altijd moeilijk om wat voor deze kleeftijd wat te verzinnen. Jou is dat goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! Gefeliciteerd met je zoon!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk kaartje!!!
    Van harte gefeliciteerd met je zoon.

    Fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังสยองขวัญ

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...