donderdag 22 februari 2018

52 weeks to Christmas...... week 8 challenge


Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij 52 weeks to Christmas.
Met als thema: gebruik zwart - wit op je kaart en één andere kleur.
Ik heb gekozen om er zilver - grijs bij te gebruiken.

Ik keek er al weken naar uit om gezellig met een vriendin naar de hobbybeurs te gaan in Den Bosch.
Maar de griep gooit roet in het eten. Ik baal er zo van. Goh wat kun je jezelf beroerd voelen zeg.
Zaterdag is onze oudste zoon jarig en zondag zijn we uit gekozen om mee te doen aan de Perfecte vraag van Irene Moors in Amsterdam.
Het had dus een fijn weekend moeten worden maar ik weet het nog niet hoe het gaat lopen.



Liefs,
Yvonne.


11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Yvonne! Veel beterschap toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè wat vervelend Yvonne. Beterschap. Het is echt een akelige griep...
    Je kaartje is erg leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje en dezelfde keuze had ik ook gemaakt! Jammer dat er zoveel in het honderd loopt doordat je ziek bent! Beterschap en hopelijk komt het nog goed met al die leuke dingen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Yvonne , broertje van de mijne ??
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, zo schattig met die Panda ! Ik wens je spoedig beterschap en toch nog een fijn weekend ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Yvonne! Maar wat een ellende dat je ziek bent.. hopelijk knap je snel weer op en kun je toch nog genieten van het weekend.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie rustige kaart Yvonne. Lief die panda in combinatie met de kerstbal en de zilveren accentjes. Er zijn echt zó veel mensen ziek/herstellende. Ik hoop dat je snel op mag knappen, beterschap.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kerstkaartje Yvonne, en leuk gecombineerd met deze kleurtjes..
    Wat sneu dat de griep je geveld heeft en dat daardoor ook zulke leuke evenementen moet missen
    van harte beterschap hoor

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart Yvonne! Ik hoop voor jou dat het niet DE griep is, want dan mag je al je plannen wel opbergen! Goed rusten, hopelijk ben je snel beter!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart!
    Heel veel beterschap, hopelijk knap je snel op...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooi kaart Yvon !
    Maar vooral beterschap !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...