donderdag 29 augustus 2019

52 weeks to Christmas...... week 35 challenge


Het lijkt wel of de tijd steeds sneller voorbij vliegt, zo ben je op vakantie en zo is het alweer de laatste donderdag van de maand augustus.
Dus ook weer tijd voor een challenge bij 52 weeks to Christmas.
Met deze keer; engeltjes op je kerstkaart.
Ik heb echt zitten denken wat ik er van zou gaan maken tot dat ik een oud blocje papier tegenkwam met engeltjes erin.
Genoeg engeltjes dus op mijn kaart.
En weer het lieve engeltje gebruikt wat jullie al vaker voorbij hebben zien komen.
Ik blijf ze schattig vinden en vandaag past ze mooi bij het thema.


Liefs,
Yvonne.

10 opmerkingen:

  1. heel mooi engelkaartje Yvonne!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuke mal is dat met dat engeltje erin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje, toepasselijk papier had je! En die stans blijft ook zo leuk.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart, prachtig papier en de mal blijft inderdaad erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zo in monochrome kleuren. Die stans blijf ik een beauty vinden Yvonne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart geworden in deze mooie rustige tinten !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een schitterende kerstkaart Yvonne!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de engeltes challenge!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje Yvonne met dit lieve engeltje!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stijlvolle kerstkaart Yvonne met engel in sterren !!
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...