zondag 25 oktober 2020

Voor een kleine jarige!

 
Het is lang geleden dat ik hier wat heb laten zien.
Toch heb ik niet echt stil gezeten, maar heel veel kaarten heb ik ook weer niet gemaakt.
In september nog een hele fijne vakantie gehad in Hendrik Ido Ambacht, lekker veilig in het huis van onze zoon en schoondochter.
Een mooie omgeving om heerlijk te fietsen en dat hebben we veel gedaan want wat bofte we nog met het mooie weer.
Omdat we een beetje in de buurt waren hebben we een bezoekje gebracht aan Doe@ding. Ik was er nog nooit geweest. Misschien maar goed dat zo'n prachtige winkel niet in Breda staat. Want dat zou gevaarlijk gebied zijn voor mij.
Ik ben er wel goed verwend door Jos.
Na de vakantie werd ik verkouden met alles wat daarbij hoort, en dat duurde ruim 5 weken.
Ik was zo beroerd en doodmoe, Yannick zei zelfs; jij hoeft jezelf niet te laten testen want je ziet zo wel dat je corona hebt.
Toch was de test negatief of ik ben te laat geweest met testen, ik weet het niet.
Gelukkig heb ik nu weer zin en fut om iets te gaan doen.

De laatste dagen ben ik bezig geweest met een nieuw jasje voor mijn blog.
Nieuwe kleurtjes en heel veel labels met diertjes van Eline.


Nu over de kaart,  Jenoah, ons buurjongetje en broertje van de drieling (van mijn vorige blogpost) is
4 jaar geworden ondertussen.
Omdat hij regelmatig met zijn papa en mama en zijn broertje en zusjes naar onze visjes in de vijver komt kijken kwam ik op het idee om een kaart voor hem te maken met visjes.
Ik hoef niet te vertellen dat hij de kaart heel leuk vond.
Nog een fijne avond en tot snel weer.

Liefs,
Yvonne.

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit schattige kaartje voor je jarige buurjongetje Yvonne...er is zoveel moois p te zien
    En fijn dat je weer wat aan het opknappen bent, ja je zou het zomaar , zonder het zelf te weten onder de leden kunnen hebben...pfff het komt de laatste weken akelig dicht bij hier..
    Maar wel leuk dat je op vakantie nog bij DoeADing bent geweest...prachtige winkel is dat hè het is bij mij al jaren geleden dat ik er geweest ben...Ik vind het zo een eind rijden...en bestel het dan liever via internet
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was er dus nog nooit geweest, ik wist niet waar ik moest kijken. Zoveel leuks en moois in één winkel. Ik bestel ook via internet maar nu waren we er een stuk dichterbij als vanuit Breda.
      Stephany, de vriendin van Yannick was wel positief getest evenals haar vader maar had geen klachten. Maar wij zijn en blijven heel voorzichtig.

      Verwijderen
  2. wat een fantastisch leuke kaart!
    vind Doe@ding ook een supertoffe snoepjeswinkel, gevaarlijk dicht bij ons vakantiehuisje, kwartiertje rijden... helaas mogen we er nu niet meer naartoe.
    Goed dat je weer hersteld bent!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kun je wel zeggen Nancy, een snoepjeswinkel. Ik weet nu al, als we volgend jaar weer die kant op gaan, ik er weer een kijkje ga nemen.

      Verwijderen
  3. Heey Yvonne,

    dat is een hele gave piraten en vissen kaart voor Jenoah geworden!!!

    Doeading is inderdaad een geweldige winkel. Ik ben er zelf maar 1 keer geweest (kon toen met iemand meerijden) maar met openbaar vervoer is dat dus helemaal niet te doen. Fijn dat u zo verwend bent met nieuwe hobbyspulletjes. We zien de creaties vast verschijnen.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart ,veel op te zien en dan voorop die piraat helemaal weg van.
    Dat hij de kaart mooi vond is te begrijpen.

    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om weer een prachtige creatie van je te zien, heel leuk gemaakt deze box card. Er is zoveel moois in te zien!! Wat vervelend zeg dat je zo ziek bent geweest, gelukkig ben je nu weer wat opgeknapt. En ja Doe@Ding is een geweldige winkel, wij komen er ook heel graag.. maar nu al een tijd niet geweest.. we blijven maar zoveel mogelijk thuis in deze ellendige tijd. Gelukkig kan er altijd nog besteld worden op internet, maar af en toe heerlijk rondneuzen in zo'n winkel is ook wel erg leuk!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...