donderdag 17 januari 2013

Marianne Design Challenge #72




Deze keer was Boukje aan de beurt om een thema te kiezen voor de challenge.
Zij koos voor een windlichtje/kaarsenhouder.
Er zijn weer hele mooie dingen gemaakt door ons team.
En wat zo leuk is om te zien; het zijn allemaal hele verschillende creaties.
Ik koos voor een lantaarntje.
Het was een heel precies werkje, vooral het laatje want alles moet precies in elkaar passen.
Maar ik vond het wel een hele leuke opdracht.
Ik heb mica gebruikt voor de ruitjes en daarom heb ik van één ruitje een deurtje gemaakt omdat ik anders niet meer bij het theelichtje kon.

Vind je het ook leuk om mee te doen aan de challenge van Marianne Design?
Kom dan eens kijken op de blog: http://mariannedesign.blogspot.nl/


Liefs,
Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...