maandag 4 februari 2013

Baby Boy



 
Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers.
Céline en Nans, leuk dat jullie hier een kijkje willen nemen.
Vorige maand is een broer van Jos de trotse opa geworden van hun eerste kleinzoontje.
Voor mij een leuke reden om een babykaart te maken.
Ik wilde eens wat anders maken als anders, dus koos ik voor een labelkaart.
Met het mooie blauwe nursery blocje van Marianne Design kwam ik er wel aan uit.
Ik heb de naam gestempeld met de letterstempels van Eline.
Het uitknippen is altijd even een precies werkje maar het staat wel leuk, de naam erop.
Maakt de kaart net iets persoonlijker.

Liefs,
Yvonne


3 opmerkingen:

  1. Een hele leuke en speciale kaart Yvonne.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende label met een heel mooi persoonlijk tintje! Gaaf bedacht en gemaakt Yvonne, heel mooi!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...