donderdag 23 mei 2013

Gefeliciteerd.



Dinsdag was mijn eigen Jos jarig.
Dus weer een reden om een mooie kaart te maken.
Omdat hij graag leest en sssttt..... niet verder vertellen.......  hij weer met een eigen boek bezig is...... heb ik de mooie mal van het boek weereens gebruikt.
De cijfer stempels van Boekenvoordeel hebben ook hun dienst weer bewezen, ik vind ze zo leuk passen bij zo'n soort kaart als deze zeker als je bruine stempelinkt gebruikt.
En ja....... ik ben geloof ik verliefd op het Buitenhuisbloc van Eline, als ik in haar nieuwe boek kijk zou ik alles er wel uit willen maken.
Jos vond het tegeltjes papier zo mooi, dus ook dat heb ik hier gebruikt.
Alle wensen komen dus zo'n beetje terug in deze kaart.

Liefs,
Yvonne

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart voor Jos Yvonne. Heel leuk gemaakt. Mooie details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...