vrijdag 23 augustus 2013

Home is where the heart is.



Deze lieve kleine jarige met haar feesthoedje op vierde gisteren haar verjaardag.
Ondertussen is ze zelf moeder van 2 lieve dochters.
Met een van die meisjes heeft onze jongste zoon verkering.
Hij vraagt niet zo gauw om een zelfgemaakte kaart maar deze keer wel, en hij moest bijzonder zijn.
Natuurlijke kleurtjes, niet te veel poes-pas en het liefst een fotootje erbij van de jarige.
Wat kon ik nu beter gebruiken als de nieuwe spulletjes van Marianne Design van augustus?
Het kant heb ik deze vakantie gekocht in Brugge en het nieuwe blocje brachten ze voor mij mee als vakantiekadootje.
Heel leuk ook om een lief berichtje te krijgen van de jarige dat ze de kaart zo bijzonder vond.


- papier: country Home PK 9099
- collectable: home sweet home COLL 1333
- collectable: sweet COLL 1334
- collectable: cirkel COLL 1321
- craftable: label CR 1254
- kant, roosjes, touw, striklint en een bedeltje.

Liefs,
Yvonne

5 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Yvonne. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een supermooi kaartje, ik vind hem helemaal geweldig, en je hebt er weer een bjoetie van gemaakt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Yvonne. Echt supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Yvonne, wat is er weer een aandacht aan dit prachtige kaartje besteed, en dat fotootje erbij, zo lief! Mooi papier zit er in dat blok hè! Schitterend gedaan!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was gisteren op de beurs en heb me het hartje en het blokje ook gekocht, ik had het bovenaan op mijn verlanglijstje staan. Geweldig! Je kaartje s erg mooi geworden, ondanks de steigerhouten planken op het papier heeft het een lieve uitstraling, en geweldig dat je het een persoonlijke touch hebt gegeven! Heel mooi. Fijn weekend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...