donderdag 12 september 2013

Marianne Design Challenge # 87




Vandaag gaat challenge 87 van start.
Thea was aan de beurt om een thema te verzinnen en zij wil graag dat we een kaart/creatie maken in herfstkleuren.
Heel toepasselijk als ik eens naar buiten kijk.
Zij wil er ook 2 labels bij zien en 2 artikelen van Marianne Design.
Ik heb deze kerstkaart in herfstkleurtjes gemaakt, ik vind dit weer zo'n leuk papier.
Ik heb hier ook de nieuwe collectable gebruikt van het envelopje en het schattige kleine postzegeltje wat er bij zit ga ik vast nog heel vaak gebruiken.

Collectable: COL1337 Eline's envelope
Craftable: CR1254 Label
Craftable: CR1225(hart) sneeuwster
Craftable: CR1226(ster) sneeuwster
Creatable: LR0275 Classic mailbox
Stempel: EC0142 Eline's X-mas mail
Knipvel: AK0060 Eline's Woodland Christmas 2
Pretty Papers bloc: PB 7044 Woodland Christmas
Bedeltje
Houten sterretjes (Xenos)
Roosjes
Touw

Vind je het ook leuk om mee te doen aan de challenge van Marianne Design?
Kom dan eens gezellig kijken op de blog: http://mariannedesign.blogspot.nl/ 

Liefs,
Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Ow Yvonne,
    Wat heb je dit toch weer super gaaf bedacht en gemaakt!! En die kleuren geweldig, ook de nieuwe malletjes van Marianne zijn supers! Nou bij jou is het weer op en top creativiteit en ik zit hier op mijn stoel weer te genieten!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yvonne,

    Wat een schitterde kerstkaart. Er is zo veel leuks op je kaart te zien dat ik niet uitgekeken kom!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooie kaart Yvonne. Ik vind het een echt plaatje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi Yvonne
    en ik doe mee hoor bij md
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...