woensdag 25 december 2013

Sarah Kay in Kerstsfeer.






Allereerst wil ik jullie allemaal hele gezellige kerstdagen toewensen.
En mijn nieuwe volgers van de laatste tijd welkom heten.
Leuk dat jullie hier een kijkje komen nemen.

Ik loop wat achter met kerstkaarten plaatsen hier.
Als je graag creatief bezig bent is december een extra drukke maand.
Eerst Sinterklaas, een gezellige tijd waar ik altijd best veel tijd in steek.
Dan natuurlijk de kerstkaarten, volgend jaar toch nog eerder beginnen.
Daar tussenin ben ik ook nog jarig geweest.
En dan zit ik met een hartje (ik heb er hier nog nooit over geschreven) wat mijn plezier en energie soms flink in de war kan schoppen.
Ik heb dus nog een paar kaarten die ik jullie de komende dagen nog ga laten zien.
Hier zijn er alvast drie.
Ik had dit knipvel van Sarah Kay al een tijdje liggen en ik vond het wel mooi qua kleurtjes passen bij het paperblocje van Eline.
Leuk om er 3 gezellige kerstkaarten van te maken.
Gezellig dat jullie weer even langskwamen hier.

Collectable: COLL1315 tabblaadje
Collectable: COLL1341 hoekje en wintertekst
Craftable: CR1229 Eline's X-mas star
Craftable: CR1252 sneeuwster
Creatable: LR0122 poinsettia
Creatable: LR0126 dennetakje
Creatable: LR0127  hulstblaadje
Stempel: CS0880 christmas around the world
Stempel: COLL1341 set hoekje en wintertekst
Knipvel: Sarah Kay
Pretty Papers bloc: PB7044 Eline's Woodland Christmas
Belletjes
Lint
Plaksterretjes

Liefs,
Yvonne


4 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne,. Wat prachtige vrolijke kerstkaarten heb je nog gemaakt. Leuk in de groen-rode kleuren. Leuke afbeeldingen den supermooi afgewerkt. Fijne feestdagen nog en de beste wensen voor 2014. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten Yvonne. Heel mooi.
    Fijne feestdagen en een gelukkig en vooral gezond 2014.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaartjes Yvonne, ik heb die leuke stempeltjes ook gewonnen met een candy bij Tineke, maar nog niets mee gedaan! Je hebt een prachtige serie kaartjes gemaakt! En je bent jaarig geweest, potverdikkie dan had ik je een kaartje willen sturen! Alsnog van harte gefeliciteerd. Ik loop ook flink achter met bloggen door alle feestelijke drukte en ben mijn oudste zoon aan het helpen verhuizen. Ik wilde je toch even tussen door een hele goede jaarwisseling wensemet je gezin en veel goede gezondheid! We mailen binnenkort nog even!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...