zondag 2 februari 2014

Marianne Design Challenge #97



Afgelopen donderdag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Marianne Design.
Gelukkig had ik mijn creatie al klaar want ik ben maandagavond ziek geworden, daardoor is er ook niet meer geknutseld hier.
Dus ook niets op mijn blog gepost en ook nergens en bij niemand langs geweest in blogland.
Zo zoetjes aan ga ik de schade wel weer inhalen.
De bedoeling was; maak een kado-envelop.
Toevallig had ik deze gemaakt voor het vriendinnetje van mijn jongste zoon.
Ze wilde graag samen een keertje gaan snowboarden in Zoetermeer, dus heeft ze dat van ons gekregen voor haar verjaardag.
Uiteindelijk is het de Uithof in Den Haag geworden en hebben ze een fijne dag gehad in de sneeuw.



Collectable: COLL1341 hoekje en wintertekst
Collectable: COLL1332 sneeuwpop
Craftable: CR1252 ski's en sneeuwster
Craftable: CR 1257 slee 
Craftable: CR 1254 label
Craftable: CR 1229 X-mas ster
Creatable: LR0179 rendiertje
Stempel: COLL1341 set hoekje en wintertekst
Knipvel: uit Creatief met kaarten.
Pretty Papers bloc: PK9100 wintertime
Bedeltje
Lint
Roloogjes
Touw

Liefs,
Yvonne.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne,
    Ik had je envelopkaart al gezien op het Marianne blog! Het is een prachtige creatie!! je kan er weer trots op zijn! En ik heb je in de nieuwe Marianne Doe zien staan bij mijn vriendin en wat een slechte foto was er van je inzending gemaakt zeg! En het blad viel me tegen ondanks het feestnummer!
    En er zijn veel zieken onder de bloggers, hopelijk ben je weer aan de beterende hand!
    Liefs van Gerie





    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie creatie Yvonne. Wie zou die niet willen krijgen.
    Veel beterschap nog.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kado-envelop Yvonne - supermooi samengesteld - ik vind het een prachtcreatie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig gemaakt , supermooi.!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke envelop heb je gemaakt Yvonne, ik had deze post gemist... heel toepasselijk ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...