dinsdag 17 juni 2014

Bootje varen.



Alweer een tijdje geleden maakte ik deze kaart voor de man van mijn zus.
Ik wist niet goed wat ik voor hem zou maken en bedacht me ineens dat zijn broer een zeilboot heeft waarmee ze weleens samen enkele dagen gaan varen.
En het was weer eens een leuke gelegenheid om het mooie papier van Eline's beach house te gebruiken want dat blijft voor mij een van de mooiste blocjes.

Craftable: CR1212 ticket
Creatable: LR0199 boot
Pretty papers bloc: PB7043 Eline's beach house
Clear stamps: CS0879 Mail around the world
Clear stamps: schelpjes boekenvoordeel
bedeltje
lint
roosjes
touw

Liefs,
Yvonne.

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke maritiemekaart heb je gemaakt. Een echte mannenkaart!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mannenkaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauww auper mooi en inderdaad gaaf papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Yvonne,
    Daar was ik dan....Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt zeg en dat blauwe roosjes lint erbij, staat prachtig! Je hebt weer een hele mooie opbouw van je kaart en het is/blijft hartstikke leuk papier!
    Fijne dag verder en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Yvonne,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Yvonne!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige beach-kaart is dit! Ik ben dol op het thema en wat een leuke uitwerking van jou zeg! Zowel het roosjes-lint als het vlaggetje in de mast van de boot zijn erg leuke details. Je recentere strand-kaart is ook al zo leuk! Groetjes! Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...