donderdag 23 oktober 2014

Marianne Design Challenge #115



Challenge 115  is bedacht door Jen, zij wil graag een kaart in de 50er jaren stijl.......het was lastig maar wel een uitdaging en daar gaat het om.
Ik heb echt moeten zoeken met wat ik een kaart zou gaan maken.
Ik kwam een knipvel tegen in een al wat oudere Hobby Handig, en zo kwam langzamerhand deze kaart uit mijn handen.

Craftables: CR1223 postzegelvorm
Creatables: LR0156 blaadjes
Creatables: LR0159 hart
Creatables: LR0191 lantaarn
Creatables: LR0197 T Ford
Pretty papers bloc: Eline's winter huis PB7036
Knipvel: uit Hobby handig.
Stempels: EC0120
Bloemetjes
Kant
Plakpareltjes
Touw

Het was weer leuk om jullie gezellige reacties te lezen.
Vind je het ook leuk  om  mee te doen aan de challenge?
En wil je ook kans maken op een mooie prijs?
Kom dan gezellig kijken op:
http://mariannedesign.blogspot.nl/


Liefs,
Yvonne.

6 opmerkingen:


  1. Dat is zeker een lastige, maar het is
    je goed gelukt, mooie kaart ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne heel leuk deze kaart. Prachtige details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem zo gaaf!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je inspiratiekaartje Yvonne....het is je perfect gelukt om er 'oude stijl' in te brengen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Yvonne,
    Je inspiratiekaartje is prachtig, knap ideetje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...