dinsdag 16 juni 2015

Weer thuis.


Het is even stil geweest op mijn blog, we zijn op vakantie geweest naar Egypte.
Ik ben nooit zo dat ik overal op social media aankondig van; we gaan op vakantie en van die dag tot die dag zijn we er niet.
We hebben een fijne rustige vakantie gehad, heel veel mooie dingen gezien, meegemaakt en gedaan.
Met voor mij als hoogtepunt snorkelen in de Rode Zee, dat was een hele bijzondere ervaring.
Eigenlijk was iedere dag weer bijzonder, want je ziet daar zoveel dingen die zo anders zijn als hier.
Het zijn herinneringen die ze ons niet meer afnemen, en wat is er mooier als je jongste zoon zegt; dit was de mooiste vakantie die ik met jullie gehad heb.

Ik ben ondertussen weer een beetje aan de slag gegaan hier, want de challenge van Marianne Design komt er weer aan.
En Kiki de beer wilde graag weer andere kleertjes, dus binnenkort weer wat te zien hier.

Liefs,
Yvonne


4 opmerkingen:

  1. Wat laat je ons mooie plaatjes zien Yvonne..
    Fijn dat jullie zo genoten hebben en dat elke dag weer een feestje was.
    Nu mag je weer heerlijk thuis aan de freubel!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie fotos ... Gaaf hoor Egypte! Welkom thuis en hoop snel Kiki weer te zien!

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie fotocollage! Super dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad! Ik ben alvast benieuwd naar je nieuwe creaties! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's Yvonne!
    Fijn dat jullie hebben genoten van jullie vakantie in Egypte.
    Ziet er heerlijk uit daar... zucht.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...