maandag 6 juli 2015

Samen jarig!


Het is al weer ruim 2 maanden geleden dat deze 2 zusjes, nichtjes van mij jarig waren. Ze zijn ondertussen de 50 jaar gepasseerd maar nogsteeds  heel lief hoor.
Ik vond het wel leuk om 2 kaarten te maken die ook leuk bij elkaar paste.
Ik heb wel wat oudere materialen gebruikt maar ik vind dit nogsteeds heel leuk en de kaarten vielen goed in de smaak en dat is altijd leuk om te horen.


 
Collectables: COLL1301 vogel
Collectables: COLL1302 uil
Collectables: COLL1314 tab with tekst.
Collectables: COLL1333 huisje
Collectable: COLL1325 banner
Craftables: CR1225 hart
Creatables: LR0256 tak
Creatables: LR0268 lijst
Creatables: PP1401 ballonnetje
Pretty Papers bloc: PB7042 Eline's Doll house
Belletjes
Lint
Plaksteentjes
Roloogjes
Roosjes
Touw

Ik wil heel graag OK als nieuwe volger welkom heten hier.
En verder........ dank je wel op de leuke reacties op het "baby-melkpakje".

Liefs,
Yvonne

8 opmerkingen:


  1. Ohh dat zijn hele mooie kaarten
    met hele mooie kleuren en details ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes, leuk alle kleurtjes en materialen gecombineerd!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee toppertjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee onwijs mooie kaarten Yvonne!
    Ze zijn echt schitterend geworden en het is echt een setje geworden.
    Knap gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Yvonne wat een prachtige kaarten heb je gemaakt!
    Dit zijn weer echt 100% Yvonne kaarten. Je hebt een geweldige stijl!
    Prachtig hoe je alles bij elkaar gematcht hebt! Toppie!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend....ik kan niet anders zeggen....wat GAAF gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaartjes Yvonne....zo leuk me die knappe foto's erop...dat maakt het altijd heel persoonlijk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten. Zo leuk met de uil, vogel en fotootje.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...