donderdag 15 oktober 2015

Marianne Design Challenge #138


Bij Marianne Design gaat er weer een nieuwe challenge van start.
Het thema is deze keer: maak een setje van twee kleine kaartjes van 10 x 10 cm, met zoveel mogelijk MD materialen. Het mogen twee dezelfde kaartjes zijn of twee verschillende.
Mijn kaartjes lijken wel heel erg op elkaar maar toch zijn ze dat niet.
Zoek de verschillen........




Collectables: COLL1362 Snow globe
Papier: PB7048 Silver stars
Knipvel: DDK3221 Don & Daisy Dancing on ice
Belletjes,
Lint,
Touw,
Plakpareltjes
Houten sterretjes

Vind je het ook leuk  om  mee te doen aan de challenge? En wil je ook kans maken op een leuke prijs?
Kom dan eens kijken op: http://mariannedesign.blogspot.nl/

Liefs,
Yvonne

10 opmerkingen:

  1. De verschillen? Ik ga voor tekst en plaatje. Haha! Vind het wel leuk zo bij elkaar horende kaartjes. Heel mooi dessinpapier ook! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne Ik vindt ze prachtig. Wat een mooie kleuren en zo leuk gemaakt top. IK hou wel van DenD Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Yvonne,
    Wat heb je weer een leuke kaartjes gemaakt!
    Ik heb de verschillen kunnen vinden hoor ;-)
    De kleuren en stijl vind ik helemaal super!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gedaan...twee prachtige kaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook bij jou heerlijk mooie tweelingkaartjes!
    Heel tof!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn 2 hele mooie kerstkaartjes Yvonne...wat een super schattige stempeltjes heb je erop gemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg mooie en vrolijke kaartjes Yvonne en ik ben fan van de kleur!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh, wat een dotjes. Wat een leuke kleurtjes. Helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card, love the colors!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...