donderdag 5 mei 2016

52 weeks to Christmas....... week 18


Deze kerstman stond al te wachten tot dat het weer donderdag was en hij zichzelf mocht laten zien.
Hij doet mee met de challenge bij 52 weeks tot Christmas, waar deze maand het thema is; Een kerstman op je kaart.



Ik heb deze week in het ziekenhuis gelegen. Maandagochtend hele heftige buikpijn. Mijn zus heeft me naar de huisarts gebracht. Daar goed onderzocht door 2 artsen en toen besloten dat het verstandig was om met de ambulance naar het ziekenhuis te gaan. Omdat ik  gewoon echt bang ben van een ambulance (door eerdere ervaringen)was het ook goed dat we met eigen auto gingen als we voorzichtig zouden rijden. Echo onderzoek wees niet echt veel uit. Wel "gal" sporen in mijn bloed terwijl mijn galblaas al verwijderd is.
Wat het nu geweest is of nog is zijn we nog niet helemaal aan uit.
Er staat volgende week een MRI scan gepland voor de galwegen.
Hoewel de waardes daarvan gezakt waren in mijn bloed.
Dinsdag plaste ik nogal wat bloed, en uiteraard heb ik dat gelijk gemeld bij de verpleging. Volgens de arts die zijn ronde kwam doen was ik daar niet voor binnen gebracht en moest ik daar de huisarts dan maar voor raadplegen.
Dat heb ik uiteraard gedaan gisteren  Ik heb regelmatig blaasontsteking maar dit voelde/voelt toch anders. De huisarts belde zelf dat er geen bacterie in mijn urine zat maar wel bloed. Ze denkt aan een niersteentje. En het zou zomaar kunnen zijn dat de pijn die ik maandag had daar ook mee te maken heeft gehad. Ik heb nu medicijnen en zou me maandag toch wat beter moeten voelen. Dus daar hoop ik dan maar op.
Vooralsnog voel ik me verre van lekker en nogsteeds veel buikpijn.
 
Liefs,
Yvonne.


8 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne. Leuke kaart heb je met dit plaatje gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Yvonne!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk ben je snel beter Yvonne!
    Mooie kerstkaart, leuk met deze zachtere kleureni
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super kerstkaartje Yvonne....prachtig gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Yvonne, dat is nogal wat dat je zomaar in het ziekenhuis belandt en wat slecht dat ze niet even verder kijken. Bloed bij de urine en dan zeggen, vraag maar aan de huisarts...beláchelijk. Aan de bel blijven trekken hoor als het niet goed gaat, tegenwoordig moet je zó mondig zijn om gehoord te worden.
    Je kaart is erg leuk. Een vrolijke kerstman en die borderrand met het lint erdoor vind ik erg mooi. Beterschap...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie zachte kerstkaart, heel mooi papier heb je gebruikt.
    Wat erg dat je in het ziekenhuis te horen krijgt dat je het maar aan de huisarts moet vragen. Let goed op jezelf en gelijk terug gaan als je klachten blijven of erger worden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Heel mooi je kerstkaartje ...leuk kerstmanneke erop...
    Dat is allemaal niet zo mooi Yvonne...en zeker dat de uitslag nog niet helemaal duidelijk is...hopelijk weten ze snel wat de oorzaak van je buikpijn is...heel vervelend en ik wil best geloven dat je daar onrustig van wordt...ja je moet mondig zijn tegenwoordig..hopelijk gaat het snel beter met je...heel veel beterschap in ieder geval...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een geweldige kaart!!!
    Veel beterschap met je buik Yvonne.
    Lieve groejtes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...