donderdag 30 augustus 2018

52 weeks to Christmas...... week 35 challenge


Wat is de maand augustus omgevlogen zeg. Volgende week alweer september met de "R" in de maand zoals mijn moeder dat altijd zo mooi zei.
Hopelijk krijgen we nog een mooie nazomer, we zijn wat dat betreft zo verwend. Van mij mag het nogwel even zo doorgaan, afgezien dan de regen die we nu even hebben.
Laatste donderdag van de week dus, en dat betekent weer een challenge bij 52 weeks to Christmas.
Deze keer met het thema; maak een kerstkaart in de traditionele kleuren rood en groen.
Dat blijft mooi natuurlijk.
Vandaag ook gezellig met een vriendin naar de knotsgekke kaarten dagen in Den Bosch.
Ik heb er weer heel veel zin in.



Liefs,
Yvonne.

12 opmerkingen:

  1. Hij is weer super leuk !!!!

    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk zoals die sneeuwman gezellig in z'n globe staat Yvonne. Mooie kerstkaart. Veel plezier in Den Bosch.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een geweldige kaart met die leuke sneeuwpop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, Yvonne! Ik denk dat ik ook eens de sneeuwpop in de snowglobe ga zetten, leuk idee!
    Groetjes en ik hoop dat je een fijne dag had op de Knotsgekke kaartendagen.
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit weer een schattig kaartje Yvon! Erg leuk die bol met de sneeuwman erin! En mooi uitgevoerd. Super! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een super leuk winters kaartje met die schattige sneeuwman! Hopelijk heb je een gezellige dag gehad vandaag, maar dat zal vast wel!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart! En ik ben benieuwd hoe het was in Den Bosch. Eerste keer sinds lange tijd dat ik oversla... groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart! Hopelijk hebben jullie genoeg over gelaten in Den Bosch. Ik ga zaterdag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart, heel leuk met die sneeuwman ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is je kerstkaartje Yvonne..zo een schattig sneeuwpopje erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Yvonne!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaart Yvonne!
    Leuk in Den Bosch?
    Ik ga morgen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...