zondag 23 september 2018

Herfst in het kabouterbos.


Afgelopen vrijdag vierde een nichtje van ons haar verjaardag.
Haar kinderen kijken altijd zo uit naar een kaart van mij als ze jarig zijn.
Zo leuk.
Ik dacht vorige week; ik stuur mama ook een kaart voor haar verjaardag.
En ook deze was een succes.
De kaboutertjes zijn druk in de weer geweest met hun kruiwagentje.
Er waren al wat blaadjes op te ruimen.
Wij zijn gisteren ook lekker in de tuin bezig geweest, mooi op tijd want vandaag is het binnen blijven met de regen.
Het is echt afkicken, bbbbrrrr.


Liefs,
Yvonne.

10 opmerkingen:

  1. Heey Yvonne,

    wow die is gaaf geworden zeg!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Raar hé, als ik kaboutertjes zie moet ik altijd denken aan rien poortvliet. Prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat en super leuke kart is dit weer geworden..schattig die kaboutertjes...
    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super card love the gnomes,well done thanks for joining us here at Cutie Pie challenge good luck Lyn DT x.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo wat is deze kaart leuk !!

    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely gorgeous,Super cute! Thanks for joining us at the Cutie Pie Challenge :)
    Wendy x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...