vrijdag 22 februari 2019

Happy Bear-thday


Gisteren was Ingrid jarig. Ik heb al een aantal leuke kaarten voorbij zien komen in blogland.
Ze is dus lekker verwend wat dat betreft, verdient ze ook echt want ze doet zo veel voor 52 weeks to Christmas.
Ik heb dit kaartje voor haar gemaakt en ik ga er van uit dat deze panda op tijd was met zijn kadootje.
Wat leuk om te zien dat ik zoveel leuke reacties op mijn kerstkaart had met het witte beertje.
Ook deze kaart is een beetje anders als anders.
De tekst zag ik ook op pinterest voorbij komen, ik heb hem geprint.
Fijn weekend allemaal!


Liefs,
Yvonne.

9 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer zooooo leuk. Mooi papier. De panda blijft leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart is het geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje voor Ingrid, heel leuk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie verjaardagskaart, prachtige papie rtjes weer en die panda ziet er zo lief uit met zijn kadootje...
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Yvonne,

    een schattige verjaardagskaart is het geworden. Prachtig papier en wat een leuke tekst erbij. De panda blijft toch 1 van mijn favoriete beestjes.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief gezellig kaartje heb je voor Ingrid gemaakt!!!

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart met dat lieve beertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    gclubwin168

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...