zondag 24 maart 2019

Wishing you a purr-fect day!



Vorige week vierde de dochter van mijn vriendin haar verjaardag.
Ik hoefde er niet lang over na te denken wat ik voor haar zou gaan maken.
Ze houdt zielsveel van haar 2 poezen dus daar moest het iets mee gaan worden.
Ik heb weer geprobeerd om ze zo goed mogelijk na te maken.
Op dit moment geniet de jarige van een heerlijke zonnige vakantie op Curaçao samen met haar man en worden de poezen liefdevol verzorgd door mijn vriendin.

Dank je wel nog voor jullie lieve reacties op mijn berichtje van afgelopen donderdag.
Het laseren van mijn spataderen is goed verlopen.
Ze hebben een stuk van 27cm gelaserd, dat was een hele lengte schijnbaar.
Nu maar afwachten of het gaat helpen, ze hebben in mijn bovenbeen de kraan dicht gedraaid zoals ze dat zeiden.




Liefs,
Yvonne.


8 opmerkingen:

  1. Wat heb je er weer wat leuks van gemaakt Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje met de poesjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en tof dat je de poezen weer gepersonaliseerd hebt.
    Hopelijk is je behandeling afdoende geweest en 'het dichtdraaien van de kraan' gaat helpen.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Yvonne,

    het is een schattig poezenkaartje geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend schattig kaartje met de twee poezen. Je kerstkaart met het hertje vind ik geweldig geworden. Zo fijn dat de operatie goed is verlopen en nu maar duimen dat het helpt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal prachtig deze kaart!! Zo mooie uitstraling en het model is ook zo gaaf!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je er weer een ontzettend leuk en feestelijk kaartje van gemaakt. Hopelijk is alles goed verlopen met het weg laseren van de spataderen.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart met die twee katjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...