woensdag 14 augustus 2019

Feest met de alcapa's


Tijdens onze vakantie vierde mijn allerliefste tante haar 83e verjaardag.
Ik heb al zovaak een kaart voor haar gemaakt, dat ik even moest denken wat ik deze keer voor haar zou maken.
De schattige alcapa was net bij mij aan komen lopen dus die ging het worden.
Ik maakte deze box-kaart al voor onze vakantie, dus deze wollige alcapa mocht mee naar Wassenaar en is vandaar uit weer vertrokken met de post, terug naar Breda.

Zoals ik al eerder schreef, bij de Action kwam ik grote langwerpige "wattenschijfjes" tegen en daaruit heb ik ook deze 2 vrolijke vriendjes uitgestanst.
Maar een alcapa uit een wattenschijfje blijft natuurlijk niet staan, daarom heb ik hem eerst uit wit papier gestanst en daarop de zachte alcapa geplakt.


 
 
Collectables: COL1470 alpaca
Collectables: COL1439 kadootjes
Collectables: COL1424 boom
Craftables: CR1374 box-card, lampionnetjes
Craftables: CR1413 cactus
Creatables: LR0581 vlaggetjes
Papier: PB7056 summer picnic
Knipvel: AK0071 savanne background
Sticker: Kimya verpakkingen

Liefs,
Yvonne.

3 opmerkingen:

  1. toffe kaart voor je tante Yvonne! Leuk dat je grotere wattenschijfjes vond, want uit die kleine rondjes kan je maar kleine dingetjes stansen...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!! Zo ontzettend leuk. Dat wordt een ritje naar de Action op zoek naar de langwerpige wattenschijfjes :-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt! Door de wattenschijfjes zien de Alpaca's er aaibaar uit! Goed bedacht!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...