donderdag 19 september 2019

Jij......bent een kanjer.


Vandaag geen kerstkaart van mij maar mijn eerste kaart voor "Kanjerpost"

De naam verraadt al een beetje wat zij doen.
Zij willen graag post voor hun kanjers.
Hun kanjers hebben allemaal een ernstige ziekte,
Bijvoorbeeld kanker, stofwisseling ziektes, spierziektes enzovoort.
Zij willen graag een glimlach op het gezicht van hun kanjers
toveren. Het is niet alleen erg leuk om post te krijgen, het is
ook een enorme steun voor het kind en de familie.
Even niet denken aan ziek zijn en aan nare onderzoeken,
Dat gunnen zij elk ernstig ziek kind.

Een tijdje geleden las ik een oproep voor een ernstig ziek meisje.
Dat verhaal greep mij zo aan dat ik me aangemeld heb bij deze mooie stichting.
Deze lieve eenhoorn is dus naar haar toe gegaan.
Ik kreeg gisteren een heel lief bedankje van haar vader, zo fijn om te lezen dat ik een glimlach kan toveren op een gezichtje van een ernstig ziek meisje.


Liefs,
Yvonne.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk gebaar , en wat leuk dat je een reactie terug kreeg want ook voor de ouders is dit erg zwaar, leuk dat je haar een glimlach stuurde.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh echt super! Hele gave kaart. Zo mooi hè, dat je met je hobby een ander zo'n groot plezier kan doen.

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje, top dat je een ziek meisje blij hebt kunnen maken!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige kaart voor dat zieke meisje gemaakt. Wat fijn dat ze er zo blij mee waren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke boxcard heb je gemaakt voor een kanjer en dan zo leuk om een berichtje te krijgen dat je haar zo blij hebt kunnen maken. Daar doe je het voor!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...