dinsdag 7 april 2020

Een dikke lenteknuffel.


Helaas kunnen we in deze onzekere tijd niet iedereen bezoeken die we graag zouden willen.
Zelf ga ik iedere week naar mijn nichtje die in een verpleeghuis woont.
Ook zij mag natuurlijk geen bezoek ontvangen, zelfs haar man en dochters kunnen niet even langs gaan voor een knuffel.
Voor haar maakte ik deze vrolijke lente box-kaart.
Hij heeft ondertussen al een mooi plaatsje gekregen op haar kamer en zo kan ze toch een beetje genieten van het lente gevoel en ben ik toch een beetje bij haar.


Collectables: COLL1428 kuikentje
Collectables: COLL1356 bijtje
Collectables: COLL1444 label
Craftables: CR1433 box-kaart, blaadjes, narcis, krultakje
Craftables: CR1355 gras
Papier: PB7054 Crafty patterns
Tekst: geprint

Liefs,
Yvonne.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit lentedoosje Yvonne...zo een leuke details erop...
    en ja heel triest allemaal in die tehuizen..het valt allemaal niet mee voor die bewoners maar ook die naasten hebben het zwaar..
    groetjes en hou je gezond

    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk Yvonne ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...