zaterdag 8 augustus 2020

Hoera!

Het is weer even geleden dat ik hier wat heb laten zien.
Maar stil gezeten heb ik absoluut niet.
Ik riep al een hele tijd; ik moet echt eens opruiming gaan houden in huis.
En helemaal onverwachts kwam daar een goede reden voor.
Yannick en Stephany hebben een huis gekocht wat nog gebouwd moet gaan worden.
Samen hebben we besloten dat ze voor ongeveer 1½ jaar (misschien iets korter) weer thuis komen wonen.
Het zal voor ons allemaal aanpassen worden want na 3 jaar uit huis te zijn geweest zal het wennen zijn om weer thuis te wonen.
Maar we gaan er het beste van maken en er een gezellig jaar van maken samen.
Ik heb er lekker de tijd voor genomen om alles goed na te kijken en op te ruimen.
Het resultaat; heel veel ritjes naar de vuilcontainer en heel wat dozen naar een goed doel en naar het verzorgingshuis waar mijn nichtje woont.
Wat waren ze daar blij met de dozen elpee's, CD's en knutselspulletjes waar ik niets meer mee deed.
Mijn hobbykamer moet trouwens nog een beurt krijgen.
Ondertussen wordt onze lege zolder weer gevuld met spulletjes van Yannick en Stephany.

Vandaag is Stephany jarig en viert ze het vanavond voor haar familie bij haar ouders thuis en morgen hier bij ons zodat wij ook samen kunnen zijn met ons gezin.
Ik maakte bovenstaande kaart voor haar afgelopen week.
Het was weer even wennen, het knutselen.
Je zou het bijna verleren, hoewel ik vorige maand ook nog één kaart heb ik gemaakt.
Er staan deze maand nog een paar jarige op de verjaardagskalender dus ik ga er weer tegenaan.
Hoewel ik eerlijk gezegd wel eens zin moet maken.
Ik zit nog helemaal in het opruim-ritme, want ik ben nog niet klaar.


COL1454 Eline's Kitten
COL1486 Eline's cat accessoires
COL1487 Eline's dog accessoires
CR1390 Basic Stitched passepartout
CR1513 Alphabet journal
PK9170 Wood & Stone paperbloc
PB7058 Eline's Little Miracle
AK0079 Eline's Animals puppies


Fijne avond en graag tot een volgende keer.

Liefs,
Yvonne.

7 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je het knutsel-mojo weer snel te pakken hebt, want deze kaart is erg leuk.
    Veel succes met het opruimen en wat lief dat ze bij weer bij jullie in mogen trekken!
    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

  2. heey Yvonne,

    het is weer een superleuk kaartje geworden met die kittens en plaatje van de hond.
    Succes nog met het opruimen en de verjaardagskaartjes die nog gemaakt moeten worden.

    groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! Leuk gecombineerd met het knipvel erbij.
    Wij waren aan het begin van de vakantie aan het opruimen. Lekker is dat he als je eenmaal begonnen bent.
    Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattige kaart!
    Wij zijn net begonnen met opruimen moet nog veel gebeuren:)
    Op dit moment bouwen we een vlonder en dat kost ook veel tijd.
    Het komt wel als het minder warm is.
    Gefeliciteerd met je schoondochter.
    Veel plezier met vieren!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart maakte je met al deze lieve diertjes.
    Dat zal inderdaad wel even weer wennen zijn.....wij merkten het al toen onze jongens tijdens de eerste corona-periode een aantal weken weer thuis waren. natuurlijk heel gezellig maar soms ook even weer wennen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met de katten erop en samen met de hond op
    weg naar het feestje.Dat het wennen moet weet ik wel zeker ,je vrijheid is toch een beetje verbroken.Het is mooi dat het voor tijdelijk is. Ik vond het al vreemd dat onze zoon naar vier maanden weer terug kwam uit Schotland ,heeft toen niet lang geduurd voor ze gingen samen wonen ,was voor hun net zo vreemd.
    Het is voor jullie allemaal wennen ,maar gaat vast goed komen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart met de poezen in combinatie met het knipvel en het hondje echt een feestje
    succes met opruimen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...