donderdag 8 april 2021

52 Weeks to Christmas week 14


Eindelijk, is deze kerstman aangekomen uit het verre China.
De jeep had ik al langer maar de kerstman is lang onderweg geweest.
Ik had hem gezien van "Cottage Cutz" en vond hem zo leuk.
Soms zit ik zo eens bij Ali te neuzen en daar zag ik hem ook voorbij komen, precies dezelfde.
Wel €14,- goedkoper, maar ja dan moet je wel geduld hebben.
Gisteren viel hij onverwachts in de bus, net op tijd om mee te doen vandaag aan 52 weeks to Christmas.


Ali Express: Jeep en Kerstman
Papier: Snowflake kisses PB7057
Knipvel: Snowflake kisses background AK0075
Tekststicker: Hema

Liefs,
Yvonne.

17 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke kaart met de kerstman in die gave jeep!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje me5 de kerstman in de jeep.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart,zo tof die jeep en kerstman.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kijk hem sjeesen, in zijn gave jeep!!!
    wat een leuke kaart.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer die leuke Santa in de jeep! Hij is er tenminste, ik wacht al langer dan 3 maanden op iets..heb de moed opgegeven!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Kerstman doet wel gevaarlijk hoor, beide handen van het stuur!!!
    Leuke mallen en je kaart ermee is weer super.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh gelukkig dat Ali is geweest Yvonne, zo kon je meteen een hele gave kerstkaart maken. Niet met de slee, maar met de jeep, een moderne versie van de kerstman.Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart met die leuke kerstman in zijn Jeep!
    Mijn laatste bestelling uit China was er in 3 weken al!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Yvonne met de kerstman en een jeeep
    je hebt er een mooie achtergrond bij gezocht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo'n hippe santa in de stoere jeep! superleuk gemaakt, mooie buit uit de grot van Ali Baba...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! Erg grappig, past perfect bij elkaar. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wooow wat een moderne kerstman is er op je kaartje te zien Yvonne...Hij verplaatst zich niet meer met arreslee en rendieren.. hahaha...Gelijk heeft ie hoor dat hij deze stoere jeep heeft aangeschaft...
    Leuk dat je stansjes bij die voordeelshop in China heb gevonden...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee, de kerstman in zo'n stoere jeep! Grappige kaart, Yvonne.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij was het wachten wel waard die leuke kerstman Yvonne. Je hebt er een mooie kerstkaart mee gemaakt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahaha, wat een leukerd heb je hier gemaakt ! mooi !
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt lang moeten wachten maar je kerstkaart is wel super leuk geworden! Weer eens wat anders een kerstman in een jeep!
    Ik heb ook 1 mal van Cottage Cutz maar ik vind de onderdelen zo klein, het is net een puzzel, ik heb er ook nog niks mee gemaakt, ik moet nog moed verzamelen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...