donderdag 20 mei 2021

Van harte.....


Deze box-kaart maakte ik op bestelling van mijn (bijna) buurvrouw.
Een goede vriendin van haar vierde haar 70e verjaardag.
De wens was een over de top box-kaart met glitter en glamour, muisjes, champagneglaasjes, champagne, glittersteentjes, roosjes, goud en de naam van de jarige.
Het was dus heerlijk losgaan.
De feestvierende muisjes vielen erg in de smaak, zowel bij de jarige als bij mijn buurvrouw.
Zodat er nog meer "bestellingen" volgde.




Collectable: Muizen: COL1437
Collectable: Muizen-kleertjes: COL1491
Collectable: Label: COL1444
Collectable: Label: COL1398
Collectable: Cijfers: COL1347
Craftable: Box-kaart en lampion: CR1374
Craftable: Kadootjes: CR1488
Craftable: Envelopje: CR1518
Creatable: Champagne: LR0504
Creatable: Boom: LR0370
Creatable: Tekst: LR0625
Creatable: Vlaggetjes: LR0581
Embossing folder: Alphabet: DF3454
Papier: Honeymoon PB7060
Knipvel: Eline's wedding background AK0083


Liefs,
Yvonne.

3 opmerkingen:

  1. Heey Yvonne,

    dat is een prachtige boxkaart geworden. Heerlijk zoveel details.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterde kaart! Echt een feestje om naar te kijken en om te krijgen natuurlijk. Ik snap dat je nu nog meer bestellingen hebt gekregen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, deze schitterende kaart is ook helemaal top! Ik kan me helemaal voorstellen dat de ontvanger én de geefster er helemaal wég van waren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...