donderdag 1 juli 2021

'n Hollands doorkijkje.


Soms kom je kaarten tegen waarvan je jezelf afvraagt waarom hij nog niet op mijn blog staat.
Dit is er zo een, gewoon vergeten denk ik. Ik heb er anders geen verklaring voor.
Een echte Hollandse kaart met een doorkijkje.
Een kaart met molentjes, Zaanse huisjes, tulpjes, een boerinnetje en kijk eens hoe leuk een "Delfts Blauw" koetje en molen.
Ik heb de molen 3x uitgedraaid in de verschillende kleurtjes en in stukjes geknipt en weer in elkaar gepuzzeld.
Het lint met de koetjes had ik al zolang liggen, dat kwam nu ook eens van pas.
De stempel van het boerinnetje heb ik al heel lang, merkloos zullen we maar zeggen. ;-)

Het patroontje van de kaart is hier terug te vinden, wel in andere kleurtjes en met een vierkante doorkijk.




Collectable: Koe: COL1426
Craftable: Cirkel: CR1360
Creatable: Molen: LR0208
Ali Express: Wolken
Papier: I love Holland: PK9168
Papier: Sweet dreams: PB7055

Knipvel: I love Holland: EWK1275


Liefs,
Yvonne.

4 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart en zo veel op te zien. Mooi kaartmodel ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk en op en top Hollands!
    Leuk dat je hem alsnog laat zien.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie wat bewaart... maar herkenbaar, hoor. I.i.g. leuk dat je er aan dacht, want het is een supergaaf kaartje met zoveel leuks om te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en wat een leuk doorkijkje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...