donderdag 2 maart 2023

52 Weeks to Christmas, week 9.


Vandaag zijn deze kleine Gnomes aan de beurt, ze zijn van Cottage Cutz.
Wat een gepriegel met al die hele kleine deeltjes.
Ik zag deze kaart al een hele tijd geleden bij Alina en vond hem zo mooi dat ik dacht; die zou ik ook weleens willen maken.
Ik heb toen zo'n beetje heel Ali afgezocht, de paddenstoel kwam ik daar tegen maar de Gnomes niet.
Uiteindelijk zag ik ze dus van Cottage Cutz, ik vind ze zo schattig.
Ookal was het een heel gepruts, ik denk dat ze volgende week weer mee mogen doen aan 52 Weeks to Christmas maar dan in een ander kleurtje want hoe moet ik er anders een serie van maken.
Want dat vind ik toch wel leuk om daar mee door te gaan.



Liefs,
Yvonne.

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje met die leuke gnomes. En hun huisje is ook al zo leuk. Dat gepriegel vind ik altijd leuk om te doen met de diertjes van MD.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh geweldig dit kabouterhuisje, daar zou ik bijna willen wonen zo gezellig ziet het eruit. En die twee schattige gnomes...ja ik begrijp dat dit een heel gepriegel is, maar we kijken uit naar de rest van de serie die eraan gaat komen.
    Liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kabouterhuisje heb je gemaakt, en die lampjes wat leuk bedacht. Maar ook de gnomes blijven schattig. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig, Yvonne. Superleuk die gnomes en dat snoezige huisje. Leuk dat je zo'n hele zoektocht naar die kabouters op touw hebt gezet en ze uiteindelijk ook vond.
    Fijn dat je meedoet aan 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach, die is superleuk en schattig ! helemaal mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een super gave kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...