vrijdag 20 oktober 2023

Thee momentje.


Ik heb me al zo vaak voorgenomen om mijn achterstand in te halen met het plaatsen van kaarten hier.
Ik weet zelf eigenlijk ook niet waarom het niet lukt.
Toch maar weer eens een poging wagen.
Deze kaart maakte ik een half jaartje geleden voor mijn nichtje.
Wij bezoeken haar iedere week in het verpleeghuis.
Ze kijkt er altijd erg naar uit, we noemen het ook: ons thee-momentje.
We zijn tegenwoordig verslaafd aan gember-thee.
Iedere week gaan er schijfjes verse gember mee en de honingpot ontbreekt dan niet, mmmm.
En er horen warme worstenbroodjes bij ons ritueel.


Liefs,
Yvonne.

10 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ben ook dol op gemberthee.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...