zondag 17 maart 2024

Happy birthday!

Vorige maand vierde ook onze oudste zoon zijn verjaardag.
Waar blijft de tijd, 35 jaar!
Nu onze kleinzoon Luca ookal weer 1 jaar geworden is en zoveel op Remy lijkt denk ik vaak; wat vliegt de tijd voorbij, pppfff.
Ik zie gewoon Remy als klein mannetje terug, zo bijzonder en mooi.
Ik heb met allerlei verschillende malletjes van Jocelijne design een Dopey (een van de zeven dwergen) geknutseld.
Remy verzameld al heeeel lang beeldjes en artikelen van Dopey.
De kaart viel niet alleen bij Remy in de smaak, ook Luca bleef er naar kijken.
Het was ook een XL kaart. ;-)


Liefs,
Yvonne.

3 opmerkingen:

  1. Dat is ontzettend leuk gemaakt. Ik snap wel dat hij goed in de smaak viel. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je jarige zoon....wat een mooie kart heb je voor hem gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Yvonne,
    wat een gave kaart met Dopey!!!
    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...