zondag 5 mei 2024

4 Jaar!

 
Vorige week werd de kleindochter van mijn nichtje 4 jaar.
Ik maakte voor haar deze vrolijke kaart met de eenhoorn XL.
Ze vond hem heel leuk en hij krijgt een plaatsje in de bewaardoos van Lot.
Ze is nu 4 jaar dus mag ze naar de basisschool, ze heeft er heel veel zin in om daar naar toe te gaan.
Ik heb de eenhoorn gemaakt met de patooties XL van Jocelijne en Carlijn Design.
Het papier komt uit een bloc van de Action.


En natuurlijk heb ik weer een nieuw vlaggetje gemaakt voor aan de slinger die ze al heeft gekregen toen ze 1 jaar werd.


Liefs,
Yvonne.


2 opmerkingen:

  1. deze zijn leuk geworden ! mooi, feestelijke creaties
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaart voor een 4-jarige!
    En het vlaggetje is ook erg leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...