donderdag 19 september 2024

52 Weeks to Christmas, week 38 (kerstkaart 29)


Het is weer even geleden maar vandaag ben ik er weer met een kerstkaart.
Deze keer doet de sneeuwpop van Jocelijne Design mee aan 52 Weeks to Christmas.
Nog een vervolg op de serie van juli.
Ik loop nu flink achter, of het nog in te halen is?
Het zou leuk zijn, maar we gaan het zien of dat nog gaat lukken.
We hebben 2 fijne vakanties gehad en nu gaan we zo zoetjes aan weer aan klussen denken hier in huis want we gaan "vrolijk" verder.
Ik heb de hele zomer niet geknutseld, ondertussen weer wel 'n paar leuke dingen besteld die afgelopen maandag toen we thuis kwamen hier binnen lagen.
Ik krijg er weer wel een beetje zin in.

 Liefs,
Yvonne.

1 opmerking:

  1. Het gaat vast wel weer lukken, deze is weer schitterend.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...