donderdag 27 december 2012

Merry Christmas


 
De kerstman is weer vertrokken, maar ik wil toch nog een aantal kaarten hier laten zien.
Het is er niet eerder van gekomen.
Doordat ik de foto's van mijn kaarten altijd buiten maak kunnen ze weleens (net zoals deze foto) wat achtergrond betreft niet zo mooi overkomen.
De kaart is verstuurd, dus een nieuwe foto maken kan niet meer.
En ik vond deze kaart te mooi om hem helemaal niet te plaatsen hier.
Weereens een heel ander model,  en heel leuk om te maken.
Was wel even passen en meten met uiteindelijk dit resultaat.
Ik heb voor deze kaart wat oudere materialen gebruikt van Marianne Design.
Ik vond het plaatje zo lief met die twee schattige engeltje erop.


Liefs,
Yvonne

1 opmerking:

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...