donderdag 20 december 2012

Marianne Design Challenge #70


 
Deze keer was Mieke aan de beurt om een thema te verzinnen voor de challenge.
Zij koos voor een wiebelkaart.
Iets wat ik nog nooit gemaakt had.
Ik had wel een beetje een idee hoe zoiets eruit zag, maar voor de zekerheid toch even op Google gezocht en daar zag ik voorbeeldjes genoeg.
Heel erg leuk om te doen.
Alleen........ ik kwam er achter dat de kaart wel in evenwicht moest zijn anders "wiebeld" hij om.
Ik had de hartjes er al op geplakt en ja, die zijn zwaarder als de klok en de kerstboom, dus daar ging hij.
Ik heb moeten smokkelen met het tekstkaartje.
Maar een volgende keer als ik weer een wiebelkaart maak zal ik wel beter opletten.
Er was voor mij nog een primeur.
Ik heb mijn stempel ingekleurd met mijn nieuwe Flex markers.
Heel erg leuk om te doen, maar het is wel heel anders als kleuren met de Derwent potloden.
En ik bleek niet helemaal de juiste stempelinkt te hebben.
Want hier en daar liep de inkt wat door.
Volgende keer stempelen met Memento-inkt.

Liefs,
Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke wiebelkaart!
    Het is inderdaad even wennen als je voor het eerst flexmarkers gebruikt, terwijl je derwents gewend bent. Had ik mijn eerste keer ook met het papier. Ach.... En het went snel genoeg hoor!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...