maandag 10 juni 2013

Groetjes thuis.



Ik ben nog steeds heel blij met de nieuwe creatable van de fotocamera.
Hij past bij zoveel verschillende stijlen kaarten.
Ik heb hem hier een oud Hollands jasje aangegeven.
De oude kaart van Nederland trok mij aan om er een kaart mee te maken, want bij wie hing hij vroeger niet voor de klas op de lagere school?
Bij mij in ieder geval wel, en maar provincies, hoofdsteden en rivieren aanwijzen met de houten aanwijsstok.
Met dat in mijn achterhoofd heb ik deze kaart gemaakt, even terug in de tijd in ons eigen landje.
De mooie landkaart komt uit het blocje: Vintage Journey van Marianne Design.
Er staan nog veel meer mooie landkaarten in om iets leuks mee te doen.
Leuk dat je weer een kijkje kwam nemen hier.
Heel graag tot een volgende keer.

Liefs,
Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne,
    Een schitterende kaart heb je gemaakt zeg, één en al Nostalgie! en wat je zegt....we zullen die provincies en hoofdsteden wat hebben zitten opdreunen. Je model van je kaartje vind ik ook zo gaaf, grote klasse en prachtig geheel! Toppertje.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne,

    Een heel mooi kaartje, oude tijden herleven!

    Groetjes Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zeker pure nostalgie Yvonne! Och wat had ik er een hekel aan om vooraan in de klas te staan....niet aan aardrijkskunde maar ik was ietsjepietsje verlegen! Je kaartje is helemaal super, heel mooi gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...