dinsdag 18 juni 2013

Sweet



Vandaag was het dan zover, de eerste warme zomerdag.
Misschien wel te warm, maar Snoesje vindt het heerlijk zo in haar 's zomers outfitje.
En voor wie zou ze die mooie bloemetjes mee hebben gebracht?
Ik heb ze weer ingekleurd met mijn derwent potloden.
Het voordeel van stempels zelf inkleuren is; dat je de kleurtjes aan kan passen aan het papier wat je gebruikt.
papier: Eline's Doll house PB 7042
stempel: HM 9454
collectable : COL 1321
collectable: COL 1323
craftable: CR 1248
Leuk dat jullie weer even een kijkje kwamen nemen hier.
Graag tot een volgende keer.

Liefs,
Yvonne

6 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne, Wat een prachtige kaart. Leuke kleuren. En erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo lief en leuk zijn de nieuwe snoesjes! en je kaart is weer top! volgens mij had ik hem al gezien op het blog van MD.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvonne,
    het is nu 23.45u ik heb net lekker met de hond gelopen en heerlijk de hele dag buiten geweest, en tussendoor natuurlijk geblogd. nu dacht ik mijn laptop uitzetten en dan toch maar naar bed, al zou ik nog wel een poosje buiten kunnen zitten, het is nu zo lekker aan het afkoelen! Toen zag ik jou geplaatste kaartje en dacht even kijken wat Yvon voor moois heeft gemaakt. Je kaart is prachtig en wat zijn het toch een leuke stempeltjes! Fantastische kleuren en super gedaan! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Yvonne en het papier is supermooi. Het ingekleurde stempeltje past perfect bij het papier.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zoet en lekker zomers is deze snoesjes kaart Yvonne! Het was mij later toch ook te warm hoor...de temperatuur kwam ook in het Noorden later boven de 30 graden uit! En dat is mij ook te warm...gelukkig nu weer wat frisser!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...