maandag 8 juli 2013

Koninklijke felicitatie.


Vandaag is de schoonvader van mijn oudste zoon jarig.
Hij is een liefhebber van ons Koningshuis dus voor hem een Koninklijke kaart.
De foto's heb ik van internet afgehaald en Prinses Beatrix en Prins Claus hebben een gouden lijstje gekregen.
Het vlaggetjes papier komt uit een blocje van het Kruidvat en de verschillende blauwe velletjes komen uit een Dutch blocje wat ik nog had liggen.
De letters op het label komen uit een malletje van joy.
Was wel een gepruts om de lettertjes één voor één op te plakken maar het resultaat is heel leuk.
Aan het feestelijk boeketje bloemetjes hangt een bedeltje van een Wilhelmina-dubbeltje.


Mijn moeder hield ook veel van ons Koningshuis en van haar had ik nog een mooie boekenserie liggen.
Om de Koninklijke felicitatie compleet te maken had ik de boeken voorzien van een oranje strik en meegenomen voor de jarige.
Het was dus een mooi Koninklijk geheel.


Liefs,
Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je er weer een werk van gemaakt Yvonne, het ziet er prachtig uit, en als de jarige een liefhebber is van het konings huis, dan zal hij er heel erg mee in zijn nopjes zijn!
    Prachtig kado om te geven.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat is die supergaaf en mooi, een toppertje weer!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...