zondag 7 juli 2013

Propedeuse



De wijze uil is weer geland hier.
Deze keer voor de vriendin van Yannick, mijn jongste zoon.
Ze was heel blij dat ze het gehaald had.
En ik vind het ook een hele prestatie om gelijk in het eerste jaar je propedeuse te halen.
Ze doen samen de opleiding Communicatie en multi media design aan Avans Hogeschool hier in Breda, afgekort CMD.
Ze hebben elkaar ook ontmoet op school.
Yannick kwam helaas net 'n paar puntjes te kort, dus die moet nog wat herkansen na de vakantie.
Dus hopelijk komt dan in het najaar de wijze uil nog 'n keer langs gevlogen.
Maar eerst nu lekker vakantie houden.

Liefs,
Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Wauw je kaartje is werkelijk beeldschoon geworden! Ik vind hem keigaaf!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige felicitatie kaart,
    die zal ze wel heel mooi hebben gevonden!!! En het is een ongelooflijke prestatie waar ik je al mee had gefeliciteerd!!!
    Fijne dag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kaart om deze prestatie te belonen Yvonne! Je vorige post ziet er ook al zo mooi uit, het gaat je weer prima af!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...