woensdag 12 maart 2014

Home sweet home



Vandaag was er weer een vriendin van mij jarig.
Ze is gek op poezen.
Dus toen ik afgelopen week dit malletje kreeg bij een bestelling was het idee voor deze kaart al half geboren.
Toch weer een kaart in de Home-sweet-home stijl maar toch met een poes erop.
Hij viel erg in de smaak.
Deze keer heb ik het blocje: Eline's Doll House gebruikt, ook zo'n heerlijk blokje.
Ik heb er al veel leuke dingen mee gemaakt.
Leuk dat jullie weer even kwamen kijken op mijn blog.
Tot gauw weer.
En dan met een feestkaart voor de 100e challenge van Marianne Design.

Liefs,
Yvonne.


5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi grappig kaartje Yvonne. Leuk die poes die uit het lijstje lijkt te springen, en het papier blijft super om te gebruiken en zeker gecombineerd met kraft. Mooi hoor, je vriendin zal er vast en zeker blij mee zijn geweest. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje met lekker veel details!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer een mooie van gemaakt voor je vriendin met deze stansen! Het blijft prachtig om te zien, zoals je alles rangschik op de kaart. En je feestkaart ben ik benieuwd naar hoor, ik heb er ook een gastdesigner kaartje voor gemaakt...de zoveelste ik had het idee alleen maar met gast DT kaartjes bezig te zijn deze maand.
    Geniet vandaag nog van het mooie weer en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat bijzonder mooi en leuk heb je dit gemaakt en bedacht Yvonne! Zo schattig met dat lieve malletje ook, echt een heel gaaf geheel! Je maakt me al weer nieuwsgierig naar je volgende kaart!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje Yvonne - supermooi gedaan en zo leuk met het poesje - ik vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...