zondag 30 maart 2014

Marianne Design Challenge #101



Donderdag is er bij Marianne Design weer een nieuwe challenge van start gegaan.
Ik was deze keer aan de beurt om een thema te verzinnen.
Om nog even in de feeststemming te blijven: maak 2 kado-labels of 2 kado-kaartjes of een kaartje en een label om bv aan een bloemetje of kadootje te hangen.
Ik heb het paperbloc van Eline's huis weer gebruikt, ik kan daar geen genoeg van krijgen.


Collectable: COLL1301 vogel
Collectable: COLL1302 uil
Collectable: COLL1333 huisje
Collectable: COLL1314 tabjes
Collectable: COLL1325 banner
Craftable: CR1225 hart
Creatable: PP1401 ballonnetje
Pretty Papers bloc: PB7042 Eline's Doll house
Lint
Plaksteentjes
Roloogjes
Roosjes
Touw

Wil je ook meedoen aan de challene en misschien wel een mooie prijs winnen?
Kom dan kijken op:
http://mariannedesign.blogspot.nl/


Liefs,
Yvonne.

4 opmerkingen:

  1. Wauw Yvonne, wat zijn dit prachtige labels. Supermooi papier en mallen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om ook eens labels te maken Yvonne, ik maak er zelf eigenlijk te weinig, terwijl het heel handig is om ze te hebben liggen. Je hebt gelijk het papier van Eline, maar ook de vogel blijf ik erg mooi vinden. Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had ze al op het challenge blog gezien Yvonne en deze stansen blijven leuk! Schitterende labels heb je gemaakt!! Geniet ook lekker van het mooie weer en tot de volgende keer!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende labels heb je gemaakt Yvonne - echte toppertjes!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...