woensdag 8 juni 2016

40 jaar!



Een vriendin vroeg een tijdje geleden of ik een kaart wilde maken voor de 40e verjaardag van haar dochter.
Ze wilde er graag een fotootje op, ze houdt van poezen en heeft zelf een zwarte en rode poes en haar lievelingskleur is mint groen.
Al deze wensen heb ik verwerkt op haar kaart.
Het kon bijna niet anders of deze kaart viel in goede aarde bij de jarige.

Tevens is dit ook mijn voorbeeldkaart voor de challenge van Marianne Design waar de afgelopen weken het thema was; maak een kaart met een oude foto.
Wij zijn hier flink aan het klussen beneden, mijn computer is verhuist naar boven.
Of ik dat vol ga houden weet ik nog niet, maar hier door ben ik de laatste tijd erg weinig in blogland geweest maar dat komt straks als alles klaar is weer wel goed.






Collectables: COLL1315 tab
Collectables: COLL1334 love-hart
Collectables: COLL1347 party nummers
Collectables: COLL1353 cat
Craftables: CR1352 label
Creatables: LR0268 frame
Creatables: LR0328 presents
Creatables: LR0404 basket
Creatables: PP1401 ballon
Papier: PB7047 peache & mint
Stempel: EC0152 sweet sentiments
Belletjes,
Plaksteentjes,
Bedeltje,
Waxkoord,
Lint,
Roosjes

Liefs,
Yvonne.

3 opmerkingen:

  1. Ohh Yvonne,wat een prachtige kaart heb je gemaakt zo lief.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Yvonne ! Met al die ingen rekening houden! Dat is je fantastisch gelukt! Je kaartje is perfect voor deze 40-jarige. En je poesjes zijn zo life in dat vilt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeel mooi dit verjaardagskaartje Yvonne...zo leuk met die foto erop...maakt het direkt lekker persoonlijk...wat een schattige poesjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...