vrijdag 24 juni 2016

Marianne Design Challenge #156


Gisteren is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Marianne Design.
Het thema is deze keer: geen rechthoekige of vierkante kaart met minimaal 3 producten van MDesign.

Ik had zin om er eens iets bijzonders van te maken en ook om jullie de mogelijkheid te geven om dit baby-treintje na te kunnen maken.
Het patroontje is uiteraard van mijzelf maar bij het uitwerken van de patroontjes heb ik professionele hulp gehad en hopelijk gaat het mij de volgende keer zelf lukken.
Er is een nieuw tabblaadje bovenaan mijn blog met patroontjes en daar kunnen jullie de patroontjes vinden.
Je kunt ze downloaden en op een A4 uitprinten.
De patroontjes zijn op ware grootte.


De diertjes kun je natuurlijk naar eigen inzicht in het treintje zetten, dit zijn allemaal malletjes van MDesign.

Collectables: COLL1384 olifant, ballon
Collectables: COLL1385 schaapje, wolk, maan, ster
Collectables: COLL1386 giraf
Collectables: COLL1387 baby
Collectables: COLL1399 aap
Collectables: COLL1400 dino
Collectables: COLL1402 varken,
Collectables: COLL1362 snowglobe, de kleinste voor de buitenrand van de wieltjes
Craftables: CR1212 tag, voor het middelste cirkeltje van de wieltjes
Creatables: LR0329 vlaggetjes
Creatables: LR0268 frame
Papier: Pretty papers bloc PB7049 Eline's babies blue
Zilver karton voor de wieltjes, dit heb ik met een pons gedaan
Waxkoord
Belletjes
Plakpareltjes.

Binnenkort laat ik het treintje zien als hele persoonlijke babykaart.
Het is nu nog niet bij de gelukkige ouders aangekomen, dus vandaar dat ik er even mee wacht om het hier te laten zien.
Liefs,
Yvonne.



9 opmerkingen:

  1. Wat super leuk Yvonne.
    Hoop dat je zelf patroontjes kunt gaan maken. Ik kan het niet maar houd me aanbevolen hoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige trein heb je gemaakt, heel leuk met al die Eline diertjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergaaf treintje Yvonne!!! Heel erg leuk gedaan.
    Ik heb het patroontje meegenomen, dank je wel! Ik dacht dat ik allang volger bij je was maar niet dus. Maar nu wel ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, dit is even een leuk projectje. Helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat supercute en mooi! En hoe leuk dat je ook nog het patroontje beschikbaar stelt! Ik weet je te vinden als ik het ooit nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooooow Yvonne wat een schitterend babykaartje ...zo leuk dat treintje, en dan nog wel zelf ontworpen...heeeeel knap is dat...
    en dan zeker met die leuke schattige diertjes allemaal....PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit GAAF gemaakt Yvonne....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...