woensdag 28 oktober 2020

Een zoete eenhoorntaart


Een tijdje geleden alweer werd Myrthe 8 jaar.
Ze heeft al een aantal kaarten  van ons gekregen.
Ik wilde deze keer eens iets anders maken als een box-card.
Zoals veel meisjes van die leeftijd is ze gek op eenhoorns, en glittertjes en lieve kleurtjes
zijn natuurlijk altijd leuk voor een meisje van 8 jaar.
Daarom "bakte" ik deze heerlijke zoete eenhoorn kaart voor haar.
Haar moeder filmt ieder jaar het moment waarop de jarige de envelop open maakt want ze zien aan het handschrift van wie de post komt.
En dat snoetje is dan zo ontzettend leuk om te zien.
Daar doen we het dan toch voor!


Liefs,
Yvonne.

5 opmerkingen:

  1. Wauw, ziet er geweldig uit ! Zal ze zeker wel blij mee geweest zijn,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige dit kaartje voor je jarige kleindochter Yvonne...zo een geweldig leuke 'taart'kaart
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina. Maar Myrthe is niet mijn kleindochter. Ze is de dochter van een nichtje van ons.

      Verwijderen
  3. Heey Yvonne,

    dat is een supergave eenhoorntaartkaart geworden voor je kleindochter. Daar was ze vast erg blij mee.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze was er zeker heel blij mee, maar Myrthe is niet mijn kleindochter.

      Verwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...