zondag 1 november 2020

61 jaar getrouwd.


Deze 2 hamsters met feestelijke ballonnen en een felicitatie-kaartje zijn afgelopen week afgereisd naar mijn tante en oom die maar liefst 61 jaar getrouwd waren.
Ik heb gisteren gezien dat ze veilig aangekomen waren.
Wat had ik het bruidspaar graag een hele dikke knuffel gegeven.


COL1489 Eline's hamster, blaadjes, eikeltje en nootje
COL1472 Eline's wasbeer, blaadje, pompoen
COL1442 Label
CR1518 Envelop set
LR0680 Boomstam
LR0626 Ballonnen
LR0431 Pompoenen
AK0073 Eline's herfst achtergrond
Action Papier

Liefs,
Yvonne.

3 opmerkingen:

  1. Heey Yvonne,

    dat is een prachtige trouwkaart geworden. Heel gaaf zo in dat herfstthema. Ook leuk de namen op de envelop.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt voor het echtpaar wat 61 jaar getrouwd is!

    Liefs,Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kleurrijk kaartje daar hou ik van, heel schattig voor een paar dat al zo lang samen is.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...