donderdag 24 november 2022

Merry Christmas


Merry Christmas, weer een kerstkaart met dezelfde letters als mijn vorige kaart.
Een ander kleurtje en deze keer met de sneeuwpop en zijn sleetje.
Die zijn beide van Marianne Design, de letters zijn van Ali-expres en het papier is weer van de Action.
Het tekstplaatje heb ik weer uitgeprint.
Na een hele lange tijd ( zie mijn post; terug van weggeweest....) doet deze kaart weer mee bij 52 weeks to Christmas.

Weet iemand wat de reden kan zijn dat ik iedere keer moet inloggen op mijn eigen blog? Ik kan ook geen reacties geven bij jullie of reacties beantwoorden op mijn eigen blog.
Ik heb al van alles geprobeerd maar tot nu toe geen oplossing gevonden.

Ik heb ondertussen een beginnetje gemaakt met mijn malletjes opruiming, wie weet zit er iets leuks voor je bij.


Liefs,
Yvonne.

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, mooi met de grote letters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die grote letters zo leuk! Deze is ook weer leuk gemaakt. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel toffe kaart!
    Blogger doet soms raar, kreeg ook een foutmelding dat je blog 'gevaarlijk' is... maar het lukt gelukkig om een berichtje achter te laten.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart, Yvonne! Mooie letters, leuke sneeuwpoppen.
    Fijn dat je er weer eens bij bent op 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS, het even teruggelezen op je blog, maar wat een heftig jaar heb je achter de rug!! Hopelijk gaat het nu echt langzamerhand beter met je. Vervelend dat je geen fijne ervaring met je artsen hebt. Sterkte!

      Verwijderen
  5. Mooi kerstkaartje heb je gemaakt, prachtig van kleur!
    Geen idee waarom Blogger zo moeilijk doet....
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig creatie, alleen de letters zijn officieel van Crealies !...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. https://www.crealies.nl/nl/product/clcz152

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...