donderdag 12 januari 2023

52 Weeks to Christmas, week 2.


Vorige week mijn eerste kerstkaart weer voor 52 Weeks to Christmas.
Vooral op mijn Facebook-pagina viel hij erg in de smaak en kreeg hij ontzettend veel likes en reacties.
Zo leuk om te zien.
Ik bedacht me deze week; ik ga (probeer) iedere maand een soort van serie kerstkaarten te maken die een beetje bij elkaar horen qua papier en stijl.
Dus ik hoefde niet lang na te denken wat ik deze week ging maken want ik wilde dus in dezelfde stijl blijven.
Alleen voor vandaag is het wasbeertje uit zijn holletje gekropen.
Lekker warm aangekleed, hij mocht het dasje en mutsje lenen van de familie muis.
Kaarsje in zijn handjes/pootjes en lekker zacht kussen tegen de boomstam gelegd.
Zo zit hij er helemaal klaar voor.

Mijn problemen met mijn blog zijn nog steeds niet opgelost, :(


Liefs,
Yvonne.

11 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje en je kaartje van vorige week is ook al zo leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd zit ,me hier aan te kijken op het beeldscherm....mooi papier heb je gebruikt, heb ook even de kaart van vorige week begluurd...dit wordt een hele leuke serie.

    Fijne dag vandaag oppassen als je naar buiten moet.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag bij de wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi !!!!
    Ook de keuze van de kleuren !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig Yvonne. Leuk idee om er een serie van te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart. Zo leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een topkaart, net als de vorige, héél gaaf deze kleuren!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart, mooie kleurencombinatie, Yvonne!
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Yvonne! Mooie kleurtjes!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook weer zo'n mooie kaart met deze mooie kleuren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kerstkaart met het wasbeertje ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een hele leuke kaart! En handig om meteen een hele serie te maken, dan heb je alle spullen toch al lekker bij de hand liggen. Succes met blogger, hij laat mij via de telefoon ook in de steek; ik kan alleen nog maar via de laptop reageren. Best wel vervelend. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...